محمد امامی: اتاق فکر اصولگرایان افراطی، سوژه ای انتخاب کرده اند که بسیار می تواند برای مخاطبان جذاب باشد و به طور خودکار تا انتخابات ۹۶ ادامه یابد.
بحث فیش های حقوقی از جمله این سوژه های رسانهای است که هم می تواند به متهم کردن رقیب منجر شود و هم برای مخاطب کنجکاو ایرانی جذاب است تا کنکاش کند و فاصله طبقاتی و فساد را از چشم دولت ببیند و انحراف دولت های نهم و دهم در زمینه فساد اقتصادی و اختلاس های بی سابقه هزاران میلیاردی را به طور موقت فراموش کند !
اما آنچه در این میان جای آن خالی است، راهبرد رسانه ای و ارتباطی دولت است. دولت همچنان از فقدان راهبرد رسانه ای و ارتباطی رنج میبرد و این کاستی هر چه به انتخابات ۹۶ نزدیکتر می شویم ملموس تر و مخرب تر می گردد.
آیا با تغییر ایجاد شده در مجلس و فضای سیاسی کشور ، دولت تدبیر و امید حاضر است از تعلق و دلبستگی نابجا به تیم ناکارآمد اطلاعرسانی و رسانه ای خود دست بردارد و اقدام به بازسازی و ترمیم این جایگاه حساس نماید؟
و آیا دولت تدبیر و امید از فرصت باقی مانده برای طراحی راهبردهای رسانهای مقتدرانه و مقابله با برنامه های تخریبی اتاق فکر افراطیون ، بهره خواهد جست؟
آیا دولت تدبیر و امید برای بهره مندی از پتانسیل موجود فرهیختگان و استادان ارتباطات کشور برای ترمیم این کاستی مخرب ، تصمیمی درخور خواهد گرفت؟
آیا دولت تدبیر و امید به سکوت و انفعال در برابر راهبردهای رسانه ای و ارتباطی غیر اخلاقی و غیرقانونی رقبای کینه توز و مستاصل خود همچنان ادامه خواهد داد؟
اینها پرسشهایی است که امید میرود دولتمردان تدبیر و امید با پاسخگویی شفاف بتوانند گامهای تازه ای را با اقتدار در مسیر امیدبخشی به افکار عمومی و پیشرفت کشور در راستای وعدههای رییس جمهور محترم بردارند.
۲۷ خرداد ۱۳۹۵
بحث فیش های حقوقی از جمله این سوژه های رسانهای است که هم می تواند به متهم کردن رقیب منجر شود و هم برای مخاطب کنجکاو ایرانی جذاب است تا کنکاش کند و فاصله طبقاتی و فساد را از چشم دولت ببیند و انحراف دولت های نهم و دهم در زمینه فساد اقتصادی و اختلاس های بی سابقه هزاران میلیاردی را به طور موقت فراموش کند !
اما آنچه در این میان جای آن خالی است، راهبرد رسانه ای و ارتباطی دولت است. دولت همچنان از فقدان راهبرد رسانه ای و ارتباطی رنج میبرد و این کاستی هر چه به انتخابات ۹۶ نزدیکتر می شویم ملموس تر و مخرب تر می گردد.
آیا با تغییر ایجاد شده در مجلس و فضای سیاسی کشور ، دولت تدبیر و امید حاضر است از تعلق و دلبستگی نابجا به تیم ناکارآمد اطلاعرسانی و رسانه ای خود دست بردارد و اقدام به بازسازی و ترمیم این جایگاه حساس نماید؟
و آیا دولت تدبیر و امید از فرصت باقی مانده برای طراحی راهبردهای رسانهای مقتدرانه و مقابله با برنامه های تخریبی اتاق فکر افراطیون ، بهره خواهد جست؟
آیا دولت تدبیر و امید برای بهره مندی از پتانسیل موجود فرهیختگان و استادان ارتباطات کشور برای ترمیم این کاستی مخرب ، تصمیمی درخور خواهد گرفت؟
آیا دولت تدبیر و امید به سکوت و انفعال در برابر راهبردهای رسانه ای و ارتباطی غیر اخلاقی و غیرقانونی رقبای کینه توز و مستاصل خود همچنان ادامه خواهد داد؟
اینها پرسشهایی است که امید میرود دولتمردان تدبیر و امید با پاسخگویی شفاف بتوانند گامهای تازه ای را با اقتدار در مسیر امیدبخشی به افکار عمومی و پیشرفت کشور در راستای وعدههای رییس جمهور محترم بردارند.
۲۷ خرداد ۱۳۹۵
طبقه بندی: سیاسی، ارتباطات اجتماعی،
برچسب ها: راهبرد ارتباطی، راهبرد روابط عمومی، رسانه،